Biz Hazırız!

Seviyeniz ne olursa olsun;

İster sertifikalı profesyonel Türk  öğretmenler ile, isterseniz ana dili İngilizce olan eğitimcilerle çevrimiçi bire bir görüşerek, kolayca İngilizce öğrenin.

İhtiyacınıza uygun her türlü eğitim için viptalkers.com adresinde sizi bekliyoruz…

Üye OlunDerse Giriş Yapın

SEKTÖREL EĞİTİMLER

SECTOR

Sektörel Eğitimler

Pazarlama ve Reklam

Pazarlama ve Reklam

Günümüzün küresel ekonomisinde, çok uluslu şirketler, karmaşık ve çeşitli pazarlama kampanyaları yoluyla kazançlarını artırmaya devam ediyor. Başarılı olmak için, pazarlama stratejilerinin küresel pazarlara göre uyarlanması ve yerel pazarlardaki farklılıkları yansıtması gerekir. Sonuç olarak, pazarlama kampanyaları, kurumsal ürün ve marka değerlerinin sorunsuz bir şekilde korunmasını sağlamak için çok daha yüksek düzeyde uluslararası koordinasyon gerektirir. Birçok kampanyanın planlandığı, koordine edildiği ve hatta İngilizce olarak başlatıldığı göz önüne alındığında, uluslararası pazarlamacıların pazarlama ile ilgili İngilizceyi güçlü bir şekilde kavraması zorunlu hale geliyor. Kampanya planlamadan, pazarlık sözleşmelerine, İngilizcedeki mükemmellik gereksinimi zorunluluk haline geldi.

Online Pazarlama ve Reklamcılık İngilizce Kursunda, online İngilizce öğretmeniniz işle ilgili kelime hazinenizi geliştirmenize, dilbilginizi geliştirmenize ve müşterilerinizle ve iş arkadaşlarınızla İngilizce iletişim kurarken çok daha emin olmanıza yardımcı olur.

Bilgi Al

Online English for Marketing and Advertising course outcomes

By the end of the course you will be able to:

– Understand the language of marketing
– Design a marketing plan
– Analyse strategies and objectives
– Write a promotional copy
– Analyse the role of direct marketing
– Debate marketing and brand trend
– Negotiate with clients, suppliers and stakeholders
– Facilitate meetings effectively

Online English for Marketing and Advertising course sample syllabus

– Introduction to Marketing: Jobs and responsibilities, Corporate identity, Logos, Branding
– Finding the Customer: Market research, Customer Profiles, Data collection
– Planning a marketing strategy: The marketing plan, Pricing and Positioning strategies
– Creating ads: The AIDA model for advertising, Working with an ad agency, Advertising channels, Rate sheets
– Marketing tools: Distribution channels, Types of discount, Types of retailer, Telemarketing
– Presenting your public face: Public relations, Website as a marketing tool, Sponsoring, Effective press releases
– Marketing through trade fairs: Giveaways, Organising events, Attending a trade fair

Satış Becerileri

Satış Becerileri

Yaşamak için satıyorsun, bu senin kendi işin ve İngilizceyi kullanmak zorundasın. Nasıl satacağınızı biliyorsunuz, ancak satışlar için özel bir İngilizce eğitimi aldığınızda çok daha iyisini yapabileceğinizi hissediyorsunuz. Size yardımcı olabiliriz – anadili İngilizce olan öğretmenlerle online İngilizce kursumuz, müzakereleri daha etkili bir şekilde yönetmenize, sunum becerilerinizi geliştirmenize, iş İngilizcesi kelime bilginizi geliştirmenize ve İngilizce ile daha fazla güven içinde iletişim kurmanıza yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmıştır.

Bilgi Al

Online Course “English for Sales”: outcomes

By the end of the course you will be able to:

– Understand “the language of sales”
– Deal with cross cultural differences
– Apply appropriate English in sales meetings
– Deal with questions, objections and negotiations
– Forecast future trends and changes

Online Course “English for Sales”: sample syllabus

– Jobs and responsibilities: Job titles and tasks, a sales meeting, a requisition
– New contacts: At a trade fair, relationship building, follow-up emails
– Offers: A sales pitch, a request for proposal, an offer letter
– Negotiations: Tips for successful negotiations, negotiating styles
– Orders: Numbers and figures, taking orders, contract terms and phrases
– Customer care: Dealing with problems over the telephone, online, and in writing
– Advertising, Branding. Consumer behaviour
– Hosting visits, socialising, meeting and greeting
– Persuading and compromising

Bankacılık ve Finans

Bankacılık ve Finans

Bankacılık ve Finans için online kursumuz, uluslararası bankacılık ve finans dünyasının kelime bilgisi hakkında kapsamlı bilgi isteyenler için ideal bir kurstur. Bu yoğun kurs, bankacılık terminolojisinin uzmanlık alanında hızlı bir şekilde ilerlemenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır ve sektörle ilgili konuları, rol yapma ve çeşitli ilgi çekici alıştırmaları birleştirir.

Bilgi Al

Online English for Banking and Finance course outcomes

By the end of the course you will be able to:

– Read and create efficient e-mails, reports, and impactful presentations with most commonly used vocabulary in Banking and Finance
– Give successful presentations
– Manage and participate in meetings and negotiations
– Use language effectively and persuasively
– Deal with difficult situations
– Be aware of intercultural aspects of communication
– Consolidate and further develop English language knowledge

Online English for Banking and Finance sample syllabus

– Industry insight and industry related vocabulary
– Personal finance
– Banking products and services
– Jobs in banking
– Daily routines: common activities at work
– Bank transactions
– Investments
– The economy
– Common business related idioms
– Body language and gestures
– Intercultural communication

Your course can also cover the following topics:

Central Banking, Segments of an organisation, Types of accounts, Foreign currency, Products and services, Interest rates, Lending and borrowing, Customer Care, Personal Banking, Corporate Banking, Retail Banking, Investment Banks, Online Banking, Security issues and breaches, The changing world of Banking, Company Performance, Relevance of Data, Generally Accepted Accounting Principles, Preparing Financial Systems, Accounting Systems, Cash Flow, The Balance sheet, Asset Management, Derivatives, Auditing, Ethics, Fraud, Insurance, Loans, credit lines and leasing, Personal loans and overdrafts, The Income statement, The cash-flow statement, Cash-Flow Forecast, Bank Performance, Writing Reports, Business Correspondence, Foreign Exchange, Trade Finance, Financial News and Trends, Taking care of corporate clients, Company restructuring and loan modification, Bankruptcy, National and Central Banks, Liquidity and the Business Cycle, Mergers and Acquisitions, Regulations, Economic changes

Turizm

Turizm Sektörü

Turizm dünya çapında çok önemli bir endüstridir. İster kısa süreli bir iş ister yaşam boyu bir kariyer arıyorsanız, Online Turizm İngilizcesi Kursumuz İngilizce dil becerilerinizi geliştirmenize ve müşteri hizmetlerinin temellerini, ilk izlenimlerin önemini, telefon becerilerini ve nasıl olduğunu öğrenmenize yardımcı olacaktır. Bu kurs ile müşteri şikayetlerini ele alma ve çözmede İngilizceye hakim olacaksınız.

Bilgi Al

English for Hospitality and Tourism course outcomes

By the end of the course you will be able to:

– Understand hotel jobs and responsibilities
– Communicate with customers
– Understand the roles of holiday reps and guides
– Make suggestions, recommendations and give directions
– Use the telephone and email effectively
– Respond to customer complaints
– Understand and apply the rules of Health and Safety

English for Hospitality and Tourism course sample syllabus

– Taking reservations over the phone
– Securing the stay with a credit card
– Filling out a registration form
– Housekeeping
– Room service
– Taking messages for a guest
– Concierge Services
– Explaining the details of a hotel tour
– Getting medical care for a guest
– Dealing with noisy guests
– Dealing with disputes

Hukuk

Hukuk İşleri

Günümüzün küreselleşmiş pazarında, şirketler gittikçe uluslararası alanda daha fazla çalışmaktadır . Yabancı hukuk sistemlerine ve yasama süreçlerine maruz kalma yaygınlaşıyor ve uluslararası avukatların uygun yasal dili ve terminolojiyi kullanarak İngilizce olarak başarılı bir şekilde iletişim kurmaları bekleniyor. Online Hukuk İngilizcesi Kursumuz, hukuk uzmanı olarak başarılı olmanız için ihtiyaç duyduğunuz İngilizce dil becerilerini sunar. Hukuki İngilizceye odaklanmanın yanı sıra, online İngilizce öğretmeniniz hem resmi hem de gayrı resmi durumlarda etkili bir şekilde nasıl iletişim kuracağınızı da kapsayacaktır.

Bilgi Al

Online Legal English sample syllabus

– Company law: company formation and management. Capitalisation
– Contracts: contract formation, remedies, assignment and third-party rights
– Employment law
– Real Estate law
– Intellectual property
– Negotiable instruments
– Secured transactions
– Competition law

Can also be added to the course:

The particle of law: Bodies of law, Types of law

Sources of Law

Overview of the Legal Professions

Truth As the Fundamental Principle of the Judicial Pleading

Branches of Law

Law in the US

Law in the UK

Kinds of Law: Criminal and Civil

Family Law

Commercial Law

International Law

Ecommerce

Public International Law

Working skills for the Legal Professions

Common Documents and Forms

The Register of Letter Writing

Modern Legal Drafting

Company law: fundamental changes in a company

Sale of goods: Introduction to the sales of goods legislation, Retention of title

Debtor-Creditor: Introduction to debtor-creditor, Statutes governing attachment, Making a case

Corporate responsibility: Environment, Communities, Employment

Types of courts

Court Structures

Court Orders and Injunctions

Dispute Resolution

European Courts and institutions

People in the law

Crime Categories

Offence

Criminal Procedure

Punishment and penalties

Human Rights

Employment and Human Resources

Privacy and Data Protection

Wills: Introduction and Drafting

Legal Latin

Legal Referencing

Dictionary of legal terms and Definitions

Sağlık

Sağlık Çalışanları

Tıp alanında etkili iletişimin önemi fazla vurgulanmaz. Bu alandaki gerçek başarı, kişisel bilgilerin yanı sıra bilimsel bilgiye de bağlıdır. Online Doktorlar ve Hemşireler için Tıp İngilizcesi Kursu, tıp alanındaki İngilizcedeki iletişim becerilerinizi geliştirmek için özel olarak tasarlanmıştır. Online anadili İngilizce öğretmeniniz, genel tıbbi uygulamalara ve hastane prosedürlerine dayanan durumlar için kelime haznenizi geliştirecektir. Konu çalışması, İngiliz Ulusal Sağlık Hizmetine genel bir bakış içerebilir.

Bilgi Al

Online Medical English course outcomes

By the end of the course you will be able to:

– Understand the Code of Ethics in Healthcare
– Communicate effectively with co-workers
– Take Medical and Family history
– Understand and assess the various degrees of pain
– Understand language used by patients to describe symptoms
– Reassure patients during examinations, treatment and pre/post-surgery
– Explain the purpose and side effects of medication
– Use language pertaining to different medical fields, such as Obstetrics, Paediatrics, Urology, Orthopaedics, Surgery, Dermatology, Ophthalmology and Neurology
– Give advice and general lifestyle recommendations to patients

Online Medical English course sample syllabus

Medical English:
Communication activities as well as vocabulary on Medical ethics; Assessing symptoms and signs; Taking a history; Explaining and observing a procedure; Explaining complications; Acknowledging visual cues; Reassuring the patient; Make polite requests; Accident and emergency; Pain management; Communicating with patients; Common abbreviations; How to discuss sensitive matters. Caring For the Elderly; Health and Illnesses
Assessing a Patient; Nutrition; Degrees of Pain; Body Functions; Diagnosis and Treatments; Alternative Treatments; Medical Treatment; Medication
Examinations; Mental Health; General Symptoms; Assessing Symptoms and Signs; Monitoring the patients; Hygiene; Infections; Taking a history; Different types of Therapy

Conversation English skills:
Using small talk, Speaking smoothly and fluently, Making arrangements, Ways to behave, Responding sympathetically, Telephone phrases and expressions, Social English, Expressing feelings, Daily routines, Describing food, Describing people’s appearance, Dealing with family and friends, Making plans, Pronunciation activities etc

Role-Plays:
Initial Doctor-Patient Assessment: Building the relationship (Use of Open and Closed Questions; Picking up cues; Using appropriate non-verbal behaviour; Developing Rapport)
Physical Examinations (Explaining and Obtaining Agreement; Treating Patients with dignity before and after the examination)
Diagnosis (Being Sympathetic and dealing with sensitive issues; Breaking bad news; Communicating with Relatives; Giving clear treatment and follow-up instructions)
Communicating Dignity and Respect Non-Verbally (Elements of Non-Verbal Communication; Listening-Positive and Negative acknowledgement; Empathy; Personal Space and Privacy)
Communicating Dignity and Respect Verbally (Using Humour appropriately; Stereotyping and Labelling)
Working in a Team (Team members roles and attributes; ‘It’s not my job…’; Giving and receiving feedback)

Restaurant ve Bar

Restaurant ve Bar Çalışanları

Bir restoranda, kafede veya barda çalışıyorsanız (veya iş arıyorsanız) ve bu tür yerlerde kullanılan ortak İngilizce terimleri ve ifadeleri öğrenmek istiyorsanız, bu kurs tam size göre! Restaurant ve Bar Çalışanlar İçin Online İngilizce Kursumuz, daha iyi İngilizce konuşmanıza ve doğru kelime bilgisine sahip olmanıza yardımcı olacaktır. Aynı zamanda, başarılı iletişim için en çok ihtiyaç duyulan becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olacaktır; müşterileri selamlamak, sipariş almak, talimatlar vermek ve cevap vermek, küçük konuşmalar, sorunlarla uğraşmak vb. beceriler ve okuduğunu anlama bu kursun hedefleri arasındadır.

Bilgi Al

English for Restaurant and Bar Staff course outcomes

By the end of the course you will be able to:

– Use common phrases, terms and expressions used in the restaurant and bar industries
– Understand a glossary of food, service terms and cooking methods
– Understand and apply the principles of Food Hygiene
– Understand and apply the rules of Health and Safety
– Communicate with and understand instructions from the Chefs
– Communicate with customers: greeting and seating, taking orders and payments, discuss complaints and dietary needs etc

English for Restaurant and Bar Staff course sample syllabus

– Restaurant staff: the equipment. Cutlery, glassware, crockery
– Cooking methods
– Food: seafood, poultry, meat, vegetables
– Beverages: non-alcoholic, alcoholic
– Taking reservations by telephone
– Receiving and seating guests
– Taking food orders
– Placing food orders with the kitchen
– Serving wine
– Serving food
– Dealing with complaints
– Making tea serving beverages after meals
– Presenting the bill
– Setting the table

Moda

Moda Sektörü

Online İngilizce Moda Kursu özellikle moda endüstrisiyle ilgilenen ya da zaten çalışan ve İngilizceyi meslektaşları ile iletişim kurmak için kullanmak isteyen insanlar için geliştirilmiştir. Online İngilizce öğretmenlerimiz sizi, moda sektöründe çeşitli durumlarla başa çıkmak için gereken dil becerileri ve kelime hazineleriyle donatacak.

Bilgi Al

English for Fashion: online course outcomes

By the end of the course you will be able to:

– Communicate confidently with other fashion and retail professionals
– Understand language connected with different jobs in the industry from pattern cutter to stylist
– Describe and follow the development of a garment from design through to promotion and retail
– Use persuasive writing for work in the global fashion industry

English for Fashion: online course sample syllabus

– Introduction to fashion: Working in fashion, Garments and garment parts, Colours. Language: Describing job roles, Spell–ing verbs, Talking about current projects
– History of fashion: Milestones in fashion, Trends, Illusion technique. Language: Present and Past simple, Talking about illustration techniques
– Textiles: Types of fabric, Fabric processing, Fabric care instructions. Language: Explaining as process, The passive, Requests and responses
– Garment construction: Pattern equipment, Pattern pieces, Measurements and specifications. Language: Talking about specifications, Fitting phrases, Adjusting measurements
– Production: Production problems, Packaging methods. Language: Explaining causes and effects, Reporting information, Describing packaging
– Promotion: Promotional channels, Branding, Marketing campaigns, Writing press releases. Language: Promotional verbs, Explaining objectives and priorities, Making suggestions/ Responding to suggestions
– Events: Planning, Job roles and responsibilities, Fashion writing. Language: Talking about delegation, Discussing problems and apologies, Describing fashion
– Retail: Merchandising, Displays, Negotiating. Language: Asking for and offering help, Making, accepting and rejecting conditions

SOSYAL MEDYA

Yenilikler için takipte kalın!

×